Wiosna w klasie startowej

Dlaczego tak się uczymy?
Ponieważ nauczanie w formie zabawy pozwala na wyeksponowanie roli dziecka traktowanego jako podmiotu nauczania, dziecka, które się uczy i korzysta z pomocy nauczyciela.
W tym okresie dziecko cechuje myślenie konkretno-obrazowe, więc punktem wyjścia w rozumowaniu jest konkret, a połączenie go z elementami zabawowymi, staje się dla ucznia łatwe, proste i przyjemne.

11174862_683105928462477_8910790880431838564_n 11169950_683105775129159_1410728831599647315_n 11156389_683105905129146_8930623183557096465_n 11150410_683105945129142_8644017992321646777_n 11150406_683105758462494_5042079320293357276_n 11138651_683105888462481_679089711100736150_n 11099286_683105931795810_5735333066712847726_n 11027124_683105941795809_2163041407978350081_n 13137_683105781795825_2396276620162503980_n